Apie internetinę prekybą augalais

DPD kurjerių tarnyba siunčiame tik dalį medelyne auginamų augalų: tik vazonuose augančius, kompaktiškus, tvirtus augalus, kuriuos galima saugiai supakuoti.  Maksimalus siuntos svoris – 31,5 kg.

Didelių dydžių ir kasamų iš grunto augalų galima įsigyti tik mūsų medelyne arba užsisakyti su pristatymu į namus mūsų medelyno transportu.

Dėl prekybos sezoniškumo, augalus siunčiame nuo balandžio pradžios iki spalio pabaigos. Jei oro sąlygos leidžia – rudeninę prekybą galime pratęsti.

Prieš gaudami sąskaitą apmokėjimui, sulauksite mūsų patvirtinimo, kad visas užsakymas surinktas sėkmingai. Kiekvienas augalas individualus savo išvaizda, todėl prie užsakymo patvirtinimo pridėsime nuotrauką su būtent Jums atrinktais augalais ir tada galėsite galutinai nuspręsti, ar Jums tikrai viskas tinka.

 Apmokėjimo būdai

  1. Standartinis banko pavedimas. Apmokėjimą už augalus atlikite tik gavę elektroninį laišką su sąskaita faktūra ir Jums atrinktų augalų nuotraukomis. Neapmokėjus sąskaitos per 5 kalendorines dienas, užsakymas automatiškai atšaukiamas, nebent buvo susitarta kitaip.
  2. Grynaisiais pinigais arba banko kortele mūsų medelyne.

Pristatymo būdai:

  1. DPD kurjerių tarnyba. Siuntos kainą automatiškai skaičiuoja el.parduotuvės sistema pagal siuntos svorį. Minimali siuntimo kaina 5€.
  2. Nemokamai augalus galima atsiimti mūsų medelyne Baublių km., Ukmergės r. Tel. +370 673 36208, el.p. janina@puosmedis.lt. Pasirinkus augalų atsiėmimą iš medelyno, augalus atsiimti turite per 7 kalendorines dienas po užsakymo patvirtinimo.
  3. Individualus augalų pristatymas mūsų transportu darbo dienomis bet kur Lietuvoje. Galite rezervuoti augalus el. parduotuvėje arba rašyti mums el. paštu janina@puosmedis.lt. Suderinę augalų kainas, pristatymo laiką ir vietą, išrašysime sąskaitą. Siunčiamų augalų dydis ir svoris neribojami. Pristatymo kaina – 0,7€ už 1 km. Atstumas skaičiuojamas nuo mūsų medelyno iki Jūsų nurodyto adreso į vieną pusę.

Siuntimo grafikas

Užsakymus siunčiame kitą darbo dieną po apmokėjimo gavimo, išskyrus penktadienius. Paprastai siunta pristatoma jau kitą darbo dieną, retais atvejais gali užtrukti 2 darbo dienas.

Jei mes turėsime kokių nors abejonių dėl ekstremalių oro sąlygų, pavyzdžiui, per didelio karščio ar šalčio, ilgesnio pristatymo laiko rizikos (pvz. šventinės dienos), mes Jums pranešime apie šias aplinkybes ir pasiūlysime Jums artimiausią saugią pristatymo datą. Ši taisyklė taip pat taikoma, kai augalai nėra pasirengę palikti medelyno dėl specifinių priežasčių – augimo stadijos arba apsaugos priemonių naudojimo.

Grąžinimo sąlygos

Visada stengiamės atrinkti didžiausius ir gražiausius augalus, kokius tik tuo metu turime. Pakuojame kuo kruopščiau. Tikimės, kad viskas Jus pasieks taip, kaip ir turi būti. Jei vis dėlto kažkas negerai ar kyla klausimų, susisiekite su mumis telefonu ar siųskite nuotraukas elektroniniu paštu. Problemas sprendžiame geranoriškai 🙂 Toliau – privalomas nurodyti teisinis reglamentavimas.

Kokybiškų sodinukų atgal nepriimame vadovaudamiesi Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2014 m. liepos 22 d. nutarimu Nr. 738 patvirtintomis Mažmeninės prekybos taisyklėmis, kurių 15 punkte įtvirtinta, jog „Augalai, gyvūnai ir tinkamos kokybės maisto prekės nekeičiami ir negrąžinami“.

Remdamiesi Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 6.228(7) straipsnio 1 dalimi informuojame, kad internetu pateiktą užsakymą galite atšaukti bet kuriuo metu iki galutinio užsakymo pristatymo momento. Užsakymą atšaukti galima telefonu +370 673 36208. Užsakymas laikomas pristatytu, kai pasirašote prekių priėmimo dokumentus. Kokybiški, internetu įsigyti augalai negrąžinami vadovaujantis Lietuvos Respublikos civiliniame kodekse 6.228(10) straipsnyje 2 dalyje numatytomis išimtimis.

Vartotojai turi teisę pasinaudoti neteismine skundų ir žalos atlyginimo tvarka,
sprendžiant tarp pardavėjo ir vartotojo kilusius ginčus ( CK 6.2287str. 16 p.). Pirkėjas, manantis, kad buvo
pažeistos jo teisės, turi ne vėliau kaip per tris mėnesius nuo pažeidimo dienos raštu kreiptis į Pardavėją ir
išdėstyti savo reikalavimus. Pardavėjas privalo ne vėliau kaip per 14 dienų nemokamai išnagrinėti prašymą ir pateikti išsamų motyvuotą rašytinį atsakymą, pagrįstą dokumentais. Jei problemos išspręsti nepavyksta,
Pirkėjas turi teisę kreiptis į vartojimo ginčus neteismine tvarka sprendžiantį subjektą (Valstybinė vartotojų
teisių apsaugos tarnyba, adresas Vilniaus g. 25, LT-01402 Vilnius, www.vvtat.lt) arba į teismą.

Elektroninė ginčų sprendimo platforma ec.europa.eu/odr/

Privatumas ir duomenų apsauga

Mes įsipareigojame apsaugoti Jūsų privatumą ir asmeninius duomenis. Naudojame tik tą informaciją, kurią galima rinkti teisėtai (pagal 1995 m. ES duomenų apsaugos direktyvą). Jūsų vardas, pavardė, adresas, elektroninio pašto adresas ir telefonas – būtini duomenys, kad galėtume Jums išrašyti sąskaitas ir pasirūpinti transporto paslauga. Jokiais kitais tikslais ši informacija nebus naudojama.